موسسه ساتال

مرکز آموزش ، پژوهش و توسعه کسب و کار

۱۸ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دپارتمان مدیریت

مدیریت و حقوق
مدیریت زنان
مدیریت واردات
مدیریت و فقه اسلامی
مدیریت صادرات
مدیریت هزینه و درآمد
آینده پژوهی
کمال و بالندگی سازمان
مصاحبه های مدیریتی
مدیریت عمومی
مدیریت انتقادی
عمومی
مدیریت و مبانی سازمان
عکس ومکث مدیریت
گفتار مدیران اسلام
دانشمندان مدیریت
دلنوشته ها *نیک*
مدیریت و روش تحقیق
ابیات برگزیده
نظریه های مدیریت
داستان های مدیریت
خلاصه کتب مدیریتی
مدیریت رفتار
جملات مدیریتی
معرفی کتب مدیریتی
مدیریت اسلامی
مدیریت فناوری اطلاعات
مدیریت منابع انسانی
مدیریت بازاریابی
مدیریت کیفیت و استاندارد
مدیریت راهبرد و چشم انداز
مدیریت مالی-اقتصادی
مدیریت دولتی
مدیریت تطبیقی
مدیریت خلاقیت وکارآفرینی
مدیریت تحول و توسعه
مدیریت آموزشی
مدیریت علوی
مدیریت صنعتی
مدیریت اجرایی
مدیریت و تفکر سیستمی
مدیریت بحران
مدیریت ومهندسی ارزش
مدیریت دانش و دانائی
مدیریت بازرگانی
مدیریت و کنترل پروژه
مدیریت مشارکتی
مدیریت و تکریم مشتری
مدیریت استرس
مدیریت زمان
مدیریت تعارض
مدیریت تغییر
مدیریت فروش
مدیریت و تفکر ناب
مدیریت فناوری نانو
مدیریت انگیزش
مدیریت بهره وری
مدیریت و مفاهیم نوین
مدیریت اخلاق
مدیریت جهانگردی
دانشجویان من
فناوری های روز
مهندسی فناوری اطلاعات
مدیریت و حسابداری
مدیریت فرهنگی
مدیریت روابط عمومی
مدیریت کتابداری
مدیریت اداری وسیاسی
روانشناسی کارومدیریت
جامعه شناسی سازمان
مدیریت ریسک
مدیریت تربیت بدنی
مدیریت بودجه
مدیریت شهری
مدیریت تبلیغات
مدیریت تولیدومحصول
مهندسی مدیریت
مدیریت پزشکی
طنز مدیریتی
مدیریت مصرف
مدیریت و رهبری
مدیریت نوآوری
مدیریت تکنولوژی
مدیریت خانواده
ولایت فقیه
مدیریت رسانه و ارتباطات
مدیریت خدمات
منابع کنکور مدیریت
مدیریت سازماندهی
مدیریت حمل و نقل
مدیریت ساختار
مدیریت جلسات
مدیریت گروه ها
مدیریت سازمان غیردولتی
نظارت و کنترل
مدیریت بانکداری
تجارت الکترونیک
مدیریت ذهن و هوش
مدیرت تعاونی
مدیریت عملکرد
هماهنگی در مدیریت
مباحث ویژه وکاربردی
اصول سرپرستی
پژوهش عملیاتی
مدیریار در رسانه
مدیریت تصمیم گیری
مدیریت بیمه
مدیریت و برنامه ریزی
مدیریت انرژی
مدیریت حقوق ودستمزد
مدیریت و مشاوره
مدیریت جهانی
مدیریت هتلداری

ساتال

Satal

Satal (Satalin) MSO Business

about us Satal Business Satal conducts training courses in business, management and sales, performing and managing digital marketing projects, and business and sales consulting for organizations. This collection is formed by the presence of reputable university professors and business entrepreneurs.

 

 

 

Satal, as a reference for training and business consulting and management with the approach of Iran and the world market, to provide training, consulting and implementation courses in the fields of analytics, business intelligence, project management, etc. It has also been managed with the aim of providing the most authoritative educational content, in order to select and translate articles from the best scientific sources. Providing educational and consulting services to the country's top organizations in the field of information and communication technology, including Satal's honors.

 

 

The first business school in Iran Specialized provider of management and business courses MBA, DBA, Self-Leadership Course, Online Management Courses, Comprehensive Courses for CEO, Marketing Manager, Sales Manager and Digital Marketing

 

About #Satalin Scan Satal supports the "Satalin" movement. This scan has been formed with the aim of creating a culture and informing support activities in the country's startup ecosystem. Every team work, every constructive partnership, every social responsibility that achieved the life and growth of the ecosystem, informed the country on this platform. In order to support this scan, more than 990 startups and internet businesses have been provided with support services.

 

 

A regular sponsor of your business Supporting startup events is one of the factors of Satal's social responsibility. We do not believe that events have been the pretext for change in the gap between startups and their constructive alliances and partnerships. If you are active in the field of offline or online events related to the startup ecosystem, contact us.

 

Satal Job Accelerator Satal's success is tied to the success and growth of startups and small, online businesses. Based on this, we seek to contribute to the growth and dynamism of the ecosystem by providing free infrastructure and expert advice to startups and start-ups. So far, more startups have benefited from this support. If you do not own a startup.

ساتال

دانلود ساتال

دانلود نرم افزار های ساتال

 

نرم افزار ساتال برای گوشی اندروید

 
 

نرم افزار ساتال برای گوشی اپل

 

نرم افزار ساتال برای ویندوز

 
 

نرم افزار ساتال برای مک

 
 

برای متصل شدن به سیستم وبینار آدوب کانکت نیاز دارید تا با توجه به سیستم عامل و دستگاه مورد نظر خود نرم افزار مورد نیاز را دانلود کنید. در این صفحه شما میتوانید برای گوشی های اندرویدی یا گوشی های اپل ایفون نرم افزار مورد نیاز خود را دانلود کنید. در صورتی هم که نرم با ویندوز می خواهید به کلاس مجازی و نرم افزار ادوبی کانکت خود متصل شوید می توانید نسخه تحت ویندوز را دانلود نمایید. توجه داشته باشید در سرویس های ادوبی کانکت مجموعه ادوبی آنلاین بدون نیاز به نرم افزار می توانید از طریق مرورگر به نرم افزار ادوبی کانکت و کلاس خود متصل شوید. در صورتی که هنوز پلن مورد نظر خود را خریداری نکرده اید می توانید از قسمت لیست قیمت پلن ها سرویس خود را خریداری کنید.

ساتال

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه بخش قابل توجهی از بازاریابی برونگرا را به خود اختصاص داده و در صورتی که به درستی برنامه ریزی شده و پیش برده شود، نتایج درخشانی در معرفی برند و کسب و کار برجای خواهد گذاشت. توصیه می شود در بحث مدیریت رسانه حتما به سراغ تیم های حرفه ای و دارای تجربه در حوزه رسانه و تبلیغات مربوط به آن،بروید.

مزایای مدیریت رسانه

 
 
 
 

تبدیل مخاطب به مشتری وفادار

6 برابر سایر روش‌ها

 

ارتباط مستقیم و راحت مشتریان به برند شما

در 82% مخاطبان

 

بهینه سازی هزینه ها

67% کاربران

 

دسترسی آسان به مشتریان

70% کاربران

 
 

جذب مخاطبان بیشتر

در صورتی که مدیریت رسانه به درستی صورت بگیرد، اثرگذاری قابل توجهی در جذب مخاطبان بیشتر خواهد داشت.

 

هدفگیری مشتریان واقعی

مدیریت رسانه در هدف گیری مشتریان واقعی، یک ابزار حرفه ای و کاملا هوشمند به حساب می آید. کافی است که نشانه گیری درست باشد.

 

پیشتاز شدن در یک صنعت

رقبای شما از رسانه غافل نبوده اند و لازم است که شما نیز از پتانسیل های مدیریت رسانه برای ماندن در میدان رقابت، برخوردار شوید.

راهکارهای پیارینو در مدیریت رسانه

پیارینو در مدیریت رسانه به شکلی کاملا حرفه ای و با رویکرد تخصصی حاضر می شود. چیزی که در پیارینو به دنبال آن هستیم، بهره برداری حداکثری از پتانسیل های رسانه ای برای هویت بخشی به برند و جذب حداکثری مخاطبان است. مدیریت رسانه حوزه ای تخصصی محسوب شده و فعالیت در آن نیازمند شناخت و تجربه کافی از بازار هدف می باشد.

 
 
 

همه چیز با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای شروع می‌شود!

 

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی هستید و پول و زمان شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با تدوین استراتژی سئو در اولین قدم، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت‌تان را به نتایج بالای گوگل برسانید.

 
ساتال

ساختمان(ساختار) کلی کامپیوتر

 

هر کامپیوتر ازچهار بخش اصلی ساخته می‌شود:
1- واحد پردازش مرکزی (CPU)
2- واحد حافظه.    
3- واحد ورودی( (INPUT UNIT
4-  واحد خروجی( (OUTPUT UNIT
 
ریزپردازنده (Microprocessor) ریز پردازنده یا میکروپروسسور چیزی نیست جز CPU(واحد پردازش مرکزی) و گذرگاه و درگاههای ارتباطی آن. این بخش مانند قلب و مغز کامپیوتر عمل کرده و شامل سه قسمت اصلی است: 
1- واحد حساب و منطق (ALU)
2- حافظه ثبات یا به طور خلاصه حافظه که به دو شکل وجود دارد:
الف- حافظه اصلی یا ذخیره با دسترسی آنی (IAS). ب- حافظه کمکی یا جانبی.
3- واحد کنترل (CU).
 
واحد پردازش مرکزی (CPU)
CPU مغز یک کامپیوتر شخصی است  که نرم افزارها را اجرا و کنترل می‌کند. سرعت CPU اغلب مهمترین وجه تمایز هر کامپیوتر شخصی است. امروزه سرعت رایج CPU بین 800 تا یک هزار مگاهرتز (MHZ) است. یعنی CPU امروزی توانایی انجام 800 میلیون تا یک بیلیون عملیات در هر ثانیه را دارد. وظایف اصلی CPU عبارتند از:
1- ذخیره و نگهداری داده ها و دستورات (برنامه‌ها).
2- کنترل ترتیب اجرای عملیات.
3- صدور دستورات به سایر قسمتهای سیستم کامپیوتر.
4- حمل داده‌های پردازش شده و ارسال آن به واحد خروجی.
بدیهی است که CPU برای انجام وظایف و ارتباط با سایر اجزاء در سیستم کامپیوتر به گذرگاههایی(BUS) نیاز دارد که نقش آنها را در بعداً آموزش می‌دهم. همچنین CPU برای تبادل اطلاعات با واحدهای ورودی و خروجی به مکانهایی به نام درگاه (PORT) نیاز دارد.
CPU از سه قسمت با نام واحد حساب و منطق،‌ واحد کنترل و حافظه ثبات تشکیل شده است. در این قسمت وظایف و ویژگیهای واحد ALU را آموزش می‌دهم. این واحد عملیات لازم بر روی داده‌های موجود در حافظه اصلی (IAS) را انجام داده و داده‌های پردازش شده را مجدداً به حافظه اصلی برمی‌گرداند. ALU دو نوع عملیات انجام می‌دهد:
1- عملیات محاسباتی مانند جمع و تفریق و ضرب و تقسیم.
2- عملیات منطقی و مقایسه بر اساس توابع AND و OR منطقی.
ALU از تعدادی انباشتگر و رجیستر تشکیل شده است. ALU داده‌ها را تحت نظارت واحد کنترل از حافظه اصلی گرفته و آنها را در انباشتگر ALUبارگذاری می‌کند. مثلاً اگر قرار است دو عدد A و B را جمع کنیم،‌واحد کنترل ابتدا عدد A را بر اساس آدرس آن در حافظه یافته و به واحد ALU تحویل می‌دهد. عمل جمع بین A و B در ALU انجام شده و حاصل عملیات در انباشتگر نگهداری می‌شود تا عملیات بعدی اجرا شود. و یا حاصل عملیات با هدایت واحد کنترل به حافضه اصلی منتقل می‌شود.
واحد کنترل CU وظیفه کنترل و هدایت کلیه عملیات کامپیوتر را انجا ممی‌دهد. دریافت داده ها و برنامه‌ها و هدایت نتایج عملیات از وظایف اصلی واحد کنترل است.
 
واحد حافظه
حافظه کامپیوتر محل ضبط و نگهداری اطلاعات است. داده‌های ورودی به همراه دستورالعمل‌ها در حافظه کامپیوتر ضبط می‌شوند و سپس به واحد محاسبه و منطق می‌روند و در آنجا عملیات خواسته شده روی داده‌ها انجام می‌گیرد. کوچکترین عنصر حافظه(بیت) می‌باشد. مجموع هشت بیت [1] که معرف یک کاراکتر است را بایت [2] می‌نامند. ساختمان بیت در طول تکامل کامپیوتر تغییر یافته است. ظرفیت حافظه با کیلوبایت(KB) برابر با 210 یا 1024 بایت یا مگابایت(MB) برابر با 1024 بایت یا گیگابایت(GB) برابر با 1024 (حدوداً یک میلیارد بایت) بیان می‌شود. به دلیل حجم وسیع حافظه برای دسترسی سریع به آنها، هریک از بایتهای حافظه یک آدرس دارند. آدرس بایتها از صفر شروع شده و تا آخرین حد ظرفیت حافظه ادامه می‌یابند. دسترسی به بایتها بر مبنای همین آدرسها صورت می‌پذیرد. آدرس بایتهای حافظه همواره ثابت است ولی محتوای آنها بسته به داده‌هایی که در آنها ذخیره می‌شوند تغییر می‌کند.
 
انواع حافظه‌های اصلی
1- حافظه فقط خواندنی (ROM) 
حافظه‌های فقط خواندنی به حافظه‌هایی اطلاق می‌شود که اطلاعات آنها برای یک بار با دستگاه مخصوص پرشده و از آن پس، این اطلاعات به سادگی پاک نمی‌شود.این حافظه‌ها برای نگهداری دستورات اساسی و کلیدی کامپیوتر که فرمان‌های مهمی جهت هدایت سخت‌افزار سیستم صادر می‌کنند، ضروری است. از ویژگی‌های مهم این نو ع حافظه این است که با قطع برق اطلاعات آن پاک نمی شود.
 
2- حافظه موقتی (RAM)
حافظه موقتی یا اصلی که به Read/Write Memory نیز معروف می‌باشند، همان بخش اصلی حافظه کامپیوتر است. معمولاًبرنامه‌ها قبل از اجرا و داده‌ها قبل از پردازش در حافظه بارگذاری می‌شوند و پس از پردازش، نتایج حاصله نیز دراین حافظه‌ها ثبت می‌گردد و سپس به حافظه‌های جانبی منتقل می‌شوند. با قطع جریان برق، اطلاعات درون آنها پاک می‌شود. در این نوع حافظه سرعت دسترسی به اطلاعات زیاد است و این عامل، یعنی سرعت دسترسی، یکی از معیارهای اساسی انتخاب آنهاست. اطلاعاتی که معمولاً درون حافظهRAM قرار می‌گیرند عبارتند از:
- هسته مرکزی سیستم عامل که تمامی اعمال سیستم عامل و دستگاه‌های جانبی را کنترل می‌کند؛
- برنامه‌های لایه‌های بالاتر سیستم عامل؛
- داده‌هایی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند و اطلاعات ساعت که دائماً تغییر می‌کند؛
- برنامه‌های کاربردی در مواقعی که برای اجرا فراخوانی می‌شوند؛
- همه یا بخشی از داده‌ها که توسط برنامه‌های کاربردی استفاده می‌شوند؛
 
3- حافظه جانبی(Auxiliary)
معمولاً مقدار اطلاعات و برنامه‌هایی که در یک سیستم کامپیوتری موجودند به قدری زیاد است که تمام پرونده‌های اطلاعاتی و برنامه‌ای در حافظه اصلی کامپیوتر نمی گنجد. از طرفی، تمام این اطلاعات و برنامه‌ها نیز در آن واحد مورد نیاز نیستند. مثلاً لزومی ندارد که اطلاعات پروندة پزشکی بیماری که سالی دوبار به بیمارستان مراجعه می‌کند همیشه در حافضه اصلی کامپیوتر نگهداری شده و بیهوده فضای آن را اشغال کند. زیرا این پرونده فقط هر شش ماه یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
ویژگی‌های عمده حافظه‌های جانبی این حافظه‌ها غیرفرار بوده و به منبع دائمی الکتریسیته نیاز ندارد و در اثر جابجایی نیز پاک نمی شوند؛ حافظه‌های جانبی نسبت به حافظه‌های اصلی ارزان‌تر هستند.  قابلیت جابجایی، نقل و انتقال و کپی برداری از اطلاعات به وسیله حافظه‌های خارجی نیز از خصوصیاتی است که در رشد کامپیوتر مؤثر است.
 
انواع حافظه‌های جانبی
1- نوار مغناطیسی:
ذخیره اطلاعات روی نوارهای مغناطیسی بسیار شبیه ذخیره آن بر روی نوار ضبط صوت است با این تفاوت که در این جا اطلاعات کد شده، دو دو یی است ولی کاستهای صوتی به شکل پیوسته می‌باشد. ظرفیت یک نوار به وسیله واحد بایت در اینچ سنجیده می‌شود. استفاده از نوار در کامپیوترهای بزرگ بسیار معمول است. از بارزترین مشخصات یک نوار آنست که اطلاعات روی آن به صورت ترتیبی [3] ضبط می‌شوند. به همین دلیل زمان دستیابی [4] به اطلاعات در نوار زیاد است.
2- دیسک سخت :
این دیسک دارای ظرفیت بسیار زیادی برای پذیرش اطلاعات می‌باشد. کوچکترین هارددیسک، 170 مگابایت ظرفیت داشت و اکنون حجم هارددیسک‌ها تا 60 و حتی 80 و 120 گیگابایت افزایش یافته است. این دیسک در درون System unit قرار دارد و ما به عنوان کاربر [5] کامپیوتر کاری با جسم آن نداریم. هنگامیکه دیسک گردان مربوط به این دیسک در حال کار باشد چراغ مخصوص آن روشن می‌شود، این دیسک گردان به وسیله سیستم عامل Dos، با علامت(C) گزارش می‌شود که می‌توان درایوهای:D و :E و غیره را نیز از آن منشعب کرد.
 
3- دیسک نرم :
که نام دیگر آن DISKETTE به معنی دیسک کوچک می‌باشد. با این دیسکها می‌توان اطلاعات موجود در یک دیسک سخت را به دیسک سخت دیگر منتقل نمود. نسبت هارددیسک به دیسکت مانند نسبت حوض است به سطل و به همین جهت است که به دیسک سخت، دیسک ثابت [6] نیز اطلاق می‌شود.
دیسکتهای 5/3 اینچ
این دیسکتها دارای جسم محکم و سخت می‌باشند و قسمت‌های آسیب‌پذیر دیسک به طور اتوماتیک از گزند برخورد با محیط اطراف محفوظ می‌باشد. دو تصویر زیر شکل پشت و روی این دیسکت را نمایش می‌دهد.
 
4-دیسک نوری  شما ممکن است نام CD-Rom را شنیده باشید. این عبارت مخفف کلمات Compact Disk Read-only-Memory است. این درایوها از نوع درایو نوری هستند که ابتدا فقط می‌شد از اطلاعات موجود در آنها استفاده نمود و به همین جهت به آنها Read-only-memory (حافظه فقط خواندنی) گفته می‌شود. این گونه درایوها دارای ظرفیت بسیار زیادی برای ذخیره اطلاعات است. برای نمونه ظرفیت نسبی یک CD-Rom حداقل 650 مگابایت است.
با پیشرفت تکنولوژی سخت افزاری، ریزکامپیوترها به سرعت توانایی‌های خود را گسترش داده و هر روز به کامپیوتهای بزرگ نزدیک می‌شوند. سرعت عملیاتیCPU، حجم حافظه اصلی، کوچک شدن حجم سخت افزار و ... باعث شد که اکثراً کارهایی که قبلاً فقط به وسیله کامپیترهای بزرگ قابل انجام بودند، بر روی PC پیاده شوند. اما در زمینه حافظه‌های جانبی با وجود پیشرفت سریع تکنولوژی، دیسکهای مغناطیسی (از نظر کمّی) نیازهای روز را برطرف نمی‌کند. ظهور تکنولوژی حافظه‌های نوری یا دیسکهای لیزری باعث شد که چگالی اطلاعات بر روی دیسک به شدت افزایش یافته و لذا حجم‌های بسیاربالا به راحتی قابل دسترسی باشد. این دیسکهای لیزری با استفاده از تکنیک انعکاس نور قادر به خواندن اطلاعات می‌باشند. در مواردی که انعکاس نور قوی باشد مقدار، 1 و مواردی که انعکاس ضعیف باشد مقدار، 0 می‌باشد. برتری دیسکهای نوری نسبت به دیسک سخت، قیمت پایین تر، حجم کمتر و آسیب پذیری کمتر آن است. امروزه تکنولوژی برتر دیسکهای نوری. قابلیات ذخیره سازی را تا 650 مگابایت گسترش داده است. لذا می‌توان انواع سیستم‌های صوتی و تصویری را بر روی دیسک نوری ارائه کرد. از انواع دیسکهای نوری می‌توان به دیسک نوری برنامه ای، دیسک نوری صوتی و دیسک نوری تصویری اشاره کرد.
 
واحد ورودی (INPUT UNIT)
واحد ورودی وظیف دریافت اطلاعات از کاربر و انتقال آن به داخل کامپوتر را بر عهده دارد. در هر سیستم کامپیوتری یک واحد ورودی وجود دارد. این واحد از یک طرف با کاربر در ارتباط است و اطلاعات را از وی دریافت می‌کند. این واحد از سوی دیگر ارتباط یکطرفه‌ای با کامپیوتر دارد تا اطلاعات را به داخل کامپیوتر منتقل کند. واحد ورودی اطلاعات را به شکل قابل فهم توسط انسان از طرف کار بر دریافت کرده و آنها را به شکل قابل فهم برای کامپیوتر به سخت افزار تحویل می‌دهد. وسایل ورودی بسیار متنوع هستند. اما همه آنها وظیفه وارد نمودن انواع اطلاعات به داخل کامپیوتر را انجام می‌دهند. برخی از وسایل ورودی رایج عبارتند از: 
1- ماوس
3- صفحه کلید 
4- اسکنرها
5- قلم نوری 
 
واحد خروجی (OUTPUT UNIT)
اطلاعات مورد نیاز کامپیوتر از طریق ورودی و یا حافظه تأمین می‌شود. پردازشها توسط ریز پردازنده انجام می‌گیرد. حاصل اجرای عملیات یا در حافظه کامپیوتر ذخیره می‌شود و یا به شکل قابل فهم برای انسان خارج شود. واحد خروجی در سیستم کامپیوتر وظیفه گرفتن حاصل عملیات پردازشی و تبدیل آن به یکی از شکلهای قابل فهم برای انسان را بر عهده دارد.
وسایل خروجی کامپیوتر بسیار متنوع هستند. برخی از وسایل خروجی رایج را معرفی می‌کنم:
1- مانیتور
2- چاپگرها 
3- پلاتر
4- بلندگو
 

 

ساتال

آزمون آزمایشی تافل

مزایای آزمون آزمایشی تافل به شیوه ی Long Format

۱. آزمون آزمایشی تافل به صورت Long Format

۲. آزمون آزمایشی منطبق بر تغییرات اول آگوست

۳. ارائه کارنامه تحلیلی و تکمیلی

۴. بانک سوالات منحصر به فرد

۵. تطابق ظاهری کامل با نرم افزار آزمون اصلی

۶. برگزاری آزمون آزمایشی در شرایط فیزیکی و سخت افزاری مشابه آزمون اصلی

جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید.

ساتال

دانلود نرم افزار تبدیل وب سایت به اپلیکیشن

Website 2 APK Builder Pro v5.0 Fixed

توضیحات

Website 2 APK Builder یک برنامه قابل اعتماد است که به شما اجازه می دهد تا به آسانی یک برنامه مرور وب سایت آفلاین برای سیستم عامل اندروید ایجاد کنید. هنگامی که می خواهید داده ها را از یک وبسایت در شکل اصلی خود ذخیره کنید, ابزار مبتنی بر جاوا اجازه می دهد تا کل صفحه را به یک فایل apk تبدیل کنید که در دستگاه های اندرویدی اجرا می شود. این برنامه یک نرم افزار ساده برای استفاده است و از صفحات وبسایت ها از جمله HTML, PHP, HTM, JS و CSS پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد در عرض چند ثانیه یک برنامه اندرویدی تولید کنید. پیشوند آدرس سایت خود را به درستی وارد کنید HTTP یا HTTPS. انتخاب نادرست پیشوند ممکن است برنامه به خوبی اجرا نشود. هنگامی که شما شروع به ساخت برنامه APK کردید, نرم افزار یک جعبه اطلاع رسانی با نوار پیشرفت به شما نشان می دهد, در حالی که روند کار سریع است, اما با توجه به حجم سایت ممکن است زمان زیادی طول بکشد. همچنین شما می توانید مسیر دایرکتوری خروجی را مشخص کنید, برای راحتی شما گزینه پیشفرض برروی دسکتاپ می باشد.

امکانات و ویژگی های برنامه Website 2 APK Builder :

  • ساخت برنامه به راحتی از محتوای وب
  • ادغام AdMob
  • انتخاب آیکون های سفارشی برای برنامه ها
  • سفارشی سازی Splash screen (صفحه قبل از اجرای برنامه)
  • مجوز های سفارشی اندروید
  • پشتیبانی از آپلود فایل
  • سفارشی سازی نسخه نرم افزار
  • تنظیم جهت برنامه
  • پشتیبانی آفلاین از ویدئو ها HTML5
  • گزینه دکمه زوم
  • دکمه خروج از برنامه
  • بدون Backlinks
  • سفارشی کردن جمله نهایی و شعار توسعه دهنده
  • ایجاد برنامه در چند ثانیه برای وبسایت زنده خود
  • پشتیبانی از آپلود توسط دوربین

سیستم مورد نیاز

Windows XP  •  Windows XP 64 bit  •  Windows Vista  •  Windows Vista 64 bit  •  Windows 7  •  Windows 7 64 bit  •  Windows 8  •  Windows 8 64 bit  •  Windows 10  •  Windows 10 64 bit

تصاویر

Website 2 APK Builder Pro

راهنمای نصب

از فایل Readme موجود در پوشه‌ی Crack استفاده کنید؛ آخرین نسخه‌ به‌صورت پرتابل و کرک‌شده است.

لینک دانلود

دانلود Website 2 APK Builder Pro v5.0 Fixed

دانلود Website 2 APK Builder Pro 4.2 (کرک اختصاصی دانلودلی)

دانلود Website 2 APK Builder Pro 4.0

گذرواژه فایل(ها): www.downloadly.ir

 

دانلود رایگان نرم افزار

منبع :

ساتال

ایجاد فاصله در متن اچ تی ام ال HTML

اضافه کردن فاصله در متن یا محتوای اچ تی ام ال (HTML) کدینگ وب به همان راحتی که در نرم افزارهایی همچون مجموعه آفیس انجام می دهیم نیست. برای روشن شدن این مطلب کدی به شکل زیر را در ویرایشگر متن وارد می کنیم:

 

<!DOCTYPE html>
<html>
  
   <head>
       <title>Netshahr</title>
   </head>
  
   <body>
       <p>This is a                               paragraph</p>
   </body>
</html>

همانطور که در کد فوق می بینیم محتوای داخل پاراگراف دارای یک فاصله نسبتاً زیادی است. اکنون پس از ذخیره کردن فایل خروجی آن را در مرورگر می بینیم:

عدم-نمایش-فاصله-در-اسناد-اچ-تی-ام-ال

می بینیم که مرورگر به فاصله ای که در کد خود قرار داده بودیم اهمیتی نمی دهد. در حقیقت مرورگرها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که پس از فاصله یا Space اول کلیه فاصله های دیگر را نادیده می گیرند. برای رفع این مشکل می بایست کد فوق را به صورت زیر بازنویسی کنیم:

   <body>
       <p>This is a &nbsp;paragraph</p>
   </body>

می بینیم که از کدی تحت عنوان ;nbsp& استفاده کرده ایم (این کد مخفف واژگان None-breaking Space است). حال مجدد مرورگر را به روز رسانی می کنیم:

اضافه-کردن-یک-فاصله-در-اسناد-اچ-تی-ام-ال

همانطور که در تصویر فوق می بینیم مابین حرف a و کلمه paragraph دو فاصله قرار گرفته است. برای روشن تر شدن این مطلب با ویرایش کد فوق و نوشتن ده مرتبه کد ;nbsp& مابین حرف a و کلمه پاراگراف ده فاصله قرار می دهیم:

   <body>
       <p>This is a &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;paragraph</p>
   </body>

اکنون مجدد مرورگر را به روز رسانی می کنیم:

اضافه-کردن-چندین-فاصله-در-یک-سند-اچ-تی-ام-ال

به این شکل می توان بیش از یک فاصله را وارد کدهای اچ تی ام ال (HTML) کرد.
علاوه بر این روش دیگری هم برای نمایش دادن فاصله های داخل کد وجود دارد و آن هم استفاده از تگ های <pre></pre> است. برای روش شدن این مطلب کد فوق را به صورت زیر بازنویسی می کنیم:

   <body>
       <pre>This is a             paragraph</pre>
   </body>

حال پس از به روز رسانی فایرفاکس خروجی زیر را مشاهده خواهیم کرد:

تگ preدر اسناد اچ تی ام المی بینیم که فاصله مد نظر در مرورگر نمایش داده می شود. در حقیقت کاری که در کد فوق انجام داده ایم این است که کد مد نظر را داخل تگ های <pre></pre> قرار داده ایم. عبارت pre مخفف اصطلاح Preformatted Text به معنی "متن پیش از فرمت شدن" می باشد. به عبارت دیگر هر آنچه داخل این تگ قرار گیرد تحت تاثیر فرایند Parse شدن در مرورگر قرار نخواهد گرفت (برای آشنایی بیشتر با مفهوم Parse به آموزش های پیشین مراجعه نمایید).
از سوی دیگر اگر به نوع فونت در تصویر فوق توجه نمایید می بینید که نوع فونت آن هم فونت خاصی است که تحت عنوان Fixed-space font شناخته می شود. در واقع در این نوع فونت کلیه کاراکترها با یک فاصله ثابتی از یکدیگر قرار می گیرند.
یکی دیگر از کاربردهای تگ pre برای نمایش کد داخل صفحات اچ تی ام ال (HTML) است. ابتدا بدون استفاده از این تگ قصد داریم تا بخشی از کدهای اچ تی ام ال (HTML) را در یک صفحه وب به نمایش در آوریم. برای این منظور کد زیر را وارد ویرایشگر متن خود می کنیم:

<!DOCTYPE html>
<html>
  
   <head>
       <title>Netshahr</title>
   </head>
  
   <body>
   <html>
   <head>
       <title>This is th title</title>    
   </head>  
       <body>
      
       </body>
   </html>
   </body>
</html>

همانطور که در کد فوق می بینیم، داخل تگ اصلی body مجدد شروع به نوشتن حداقل کدهای مورد نیاز برای یک صفحه اچ تی ام (HTML) کرده ایم. فرض کنیم که همانند سایت نت شهر، می خواهیم در سایت خود به آموزش زبان اچ تی ام ال (HTML) بپردازیم. از این رو می خواهیم حداقل کدهای مورد نیاز برای ساخت یک صفحه اچ تی ام ال (HTML) را به کاربران سایتمان آموزش دهیم. اکنون مرورگر خود را به روز رسانی می کنیم:

عدم نمایش کدهای اصلی اچ تی ام ال داخل یک سند اچ تی ام ال

می بینیم که مرورگر کدها را به جای آنکه نمایش دهد، آن ها را همانند دیگر کدهای اصلی صفحه Parse کرده و چیزی روی صفحه نمایش داده نمی شود. برای رفع این مشکل می بایست کدهایی که می خواهیم روی صفحه نمایش داده شوند را داخل تگ pre قرار دهیم. برای رفع این مشکل کد فوق را به صورت زیر بازنویسی می کنیم:

   <body>
       <pre>
&lt;html&gt;              
   &lt;head&gt;
       &lt;title>This is the title&lt;/title&gt;
   &lt;/head>	              
   &lt;body&gt;
   &lt;/body&gt;
          
&lt;/html&gt;
       </pre>
   </body>

مرورگر را به روز رسانی می کنیم تا نتیجه را مشاهده کنیم:

نمایش کدهای اچ تی ام ال داخل یک سند دیگر اچ تی ام ال

همانطور که می بینیم کدهای اچ تی ام ال (HTML) داخل صفحه بدون آنکه Parse شوند به نمایش در آمده اند. حال به تفسیر کد فوق می پردازیم. در حقیقت هر کدی که می خواهیم به کاربر نمایش داده شود را داخل تگ های <pre></pre> قرار می دهیم. پس به جای علامت < از کد ;lt& و به جای علامت > از کد ;gt& استفاده می کنیم.

 

 

منبع » نت شهر

ساتال
موسسه ساتال - کسب و کار

موسسه ساتال - کسب و کار

موسسه ساتال اولین آموزشکده و مرکز خدمات کاری ، مدیریتی و مالی است که

ساتال

شرکت هولدینگ چیست ؟

 

 

شرکت هلدینگ (Holding Company) که گاهی در ایران – با کمی بی‌دقتی – به عنوان شرکت مادر هم شناخته می‌شود، اصطلاحی است که طی سال‌های اخیر در ادبیات مدیریتی و رسانه‌ای کشور بسیار رواج پیدا کرده است.

البته مفهوم هلدینگ و شرکت های هلدینگ به تازگی مطرح نشده و چندین دهه قدمت دارد. اما گسترش کسب و کارهای اینترنتی طی سال‌های اخیر و افزایش رغبت به سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها باعث شده که هلدینگ‌های جوانِ بسیاری شکل بگیرند و این اصطلاح، به گفتگوهای روزمره هم راه پیدا کند.

جالب اینجاست که افراد بسیاری، هر مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع را هلدینگ فرض می‌کنند. مثلاً بعید نیست پای صحبت یک دوست بنشینید و او بگوید: «اخیراً در شرکت خود کارهای مختلفی انجام می‌دهیم و می‌شود گفت به یک هلدینگ تبدیل شده‌ایم.»

منظور از شرکت سرمایه گذاری چیست؟

برای این‌که شرکت هلدینگ را به خوبی درک کنیم، لازم است ابتدا تعریف شرکت‌های سرمایه گذاری را بشناسیم. سپس به این موضوع بپردازیم که هلدینگ چه تفاوتی با یک شرکت سرمایه گذاری دارد.

تعریف شرکت سرمایه گذاری

شرکت سرمایه‌گذاری، یک بنگاه اقتصادی است که سرمایه‌ی خود را با هدف کسب سود، به خرید سهام شرکت‌ها، صندوق‌ها و سایر دارایی‌های سود‌ ده، اختصاص می‌دهد.

شرکت سرمایه‌گذاری بسته به ترجیحات سرمایه‌گذاران خود و میزان ریسک پذیری آن‌ها، سبد سرمایه گذاری (پورتفوی)  خود را تشکیل داده و مدیریت می‌کند.

ویژگی مهم شرکت‌های سرمایه‌گذاری این است که هنگام خرید سهام شرکت‌ها تمایل ندارند به ساختار مدیریتی و جزئیات عملیاتی آن‌ها ورود کنند و صرفاً بر اساس ارزش سهام، سود سهام و آینده‌ی شرکت و سهام آن، تصمیم می‌گیرند که چه میزان از سبد سرمایه‌گذاری خود را به هر شرکت اختصاص دهند.

در شرکت های سرمایه گذاری، بیش از هر چیز، اصول مدیریت پورتفولیو بر انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری‌ها حاکم است. به عبارت دیگر، این شرکت‌ها می‌کوشند ترکیبی از دارایی‌ها را تشکیل دهند که سود آن‌ها در مقایسه با ریسکی که متحمل می‌شوند، بهینه باشد.

بنابر این الزاماً قرار نیست سبد یک شرکت سرمایه‌ گذاری از نظر جنس دارایی‌ها یا جهت‌گیری استراتژیک، هم‌خوان باشند. چه بسا یک شرکت سرمایه گذاری، در کنار خرید سهام چند شرکت ساختمانی، سهم یک شرکت حوزه‌ی فناوری اطلاعات را هم خریداری کند و معتقد باشد که خریداری سهام شرکت‌های این حوزه، شاخص‌های کلی سود و ریسک آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

البته با همه‌ی این توضیحات، بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری ترجیح می‌دهند روی حوزه های تخصصی کار کنند و سرمایه‌ی خود را در حوزه‌های محدودی توزیع کنند، تا بتوانند تحلیل و سنجش وضعیت بازار را سریع‌تر و عمیق‌تر انجام دهند.

تعریف شرکت هلدینگ چیست؟

هلدینگ هم شرکتی است که سهام چند شرکت مختلف را می‌خرد و نگهداری می‌کند. اما هلدینگ‌ها با شرکت های سرمایه گذاری یک تفاوت مهم و کلیدی دارند:

تفاوت شرکت هلدینگ و شرکت سرمایه گذاری

هلدینگ‌ها بر خلاف شرکت های سرمایه گذاری، ادعای مدیریتی هم دارند و تمایل دارند با خریدن بخشی از سهام شرکت‌ها در تصمیم گیری‌ها و  سیاست‌گذاری‌های داخلی آن‌ها ورود کنند.

اگر یک شرکت هلدینگ خودرو بخشی از سرمایه خود را به خرید سهام در یک شرکت خودروسازی اختصاص می‌دهد، قاعدتاً برنامه‌هایی برای مدیریت آن شرکت دارد یا معتقد است که اعمال نفوذ در سیاست‌های داخلی آن شرکت می‌تواند منافع اقتصادی هلدینگ را بیشتر و بهتر تأمین کند.

با این توضیحات می‌توان گفت یک شرکت هلدینگ خود را در حوزه‌ی فعالیت شرکت های سرمایه پذیر، صاحب‌نظر می‌داند.

هلدینگ‌ها چگونه شرکت‌های سرمایه‌پذیر را کنترل می‌کنند؟

وقتی یک هلدینگ، سهام قابل‌توجهی از یک شرکت را خریداری کند، می‌تواند از طریق انتخاب یک یا چند نفر از اعضای هیأت مدیره،‌ روی تصمیم‌های شرکت تأثیر بگذارد.

اما انتخاب عضو هیأت مدیره، صرفاً یکی از روش‌های کنترل و اعمال نفوذ است. هر شرکتی بسته به اساسنامه و چارت سازمانی خود، ارکان اداره‌کننده‌ی متعددی دارد و فرایند در اختیار گرفتن هر یک از این ارکان هم، شفاف و مشخص است.

بنابراین ممکن است یک هلدینگ، با مالکان یک شرکت مذاکره کرده و توافق‌نامه‌ای را تنظیم کند که بر اساس آن، به ازاء خرید بلوک مشخصی از سهام شرکت، اختیار تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری و حتی مدیریت عملیاتی بخشی از شرکت را در دست بگیرد.

نحوه‌ی ورود شرکت هلدینگ در اداره‌ی امور شرکت‌های زیرمجموعه، تابع قواعد مکانیکی و از پیش‌تعیین‌شده نیست و حد و حدود این دخالت‌ها، تابع شکل توافق (یا چارچوب‌های از پیش‌ تعریف شده‌ی شرکت سرمایه‌پذیر) است.

اما عرف این است که برای مشخص کردن قدرت هلدینگ، از دو اصطلاح نفوذ قابل ملاحظه و کنترل استفاده می‌کنند.

تفاوت نفوذ و کنترل

نفوذ قابل ملاحظه (به انگلیسی: Significant Influence) به معنای توانایی مشارکت در تصمیم‌گیری‌های مربوط به سیاست‌های مالی و عملیاتی شرکت است.

اما کنترل به این معناست که اداره‌ی کامل سیاست‌های مالی و عملیاتی یک شرکت، در اختیار هلدینگ قرار می‌گیرد.

بنابراین می‌توانید حدس بزنید که برای کنترل یک شرکت، لازم است بلوک بزرگی از سهام آن خریداری شود.

ساختار هلدینگ چه مزیت‌هایی دارد؟

انگیزه‌های متنوعی برای استفاده از ساختار هلدینگ وجود دارد.

به عنوان مثال، ممکن است یک شرکت، به تدریج زیرمجموعه‌های متعددی تشکیل دهد یا بخش‌های مختلفی از آن، در قالب شخصیت‌های حقوقی مستقل، فعال شوند.

تأسیس یک شرکت به عنوان هلدینگ که سهام با نفوذ قابل ملاحظه (یا حتی کل سهام) شرکت‌های زیرمجموعه را در اختیار دارد، کمک می‌کند تا ضمن راهبری کلان کل مجموعه، زمینه برای شکل‌گیری چابکی مطلوب در زیرمجموعه‌ها هم فراهم شود.

چنین هلدینگ‌هایی از دل خود شرکت‌ها سر بر می‌آورند.

در این وضعیت، معمولاً شرکت هلدینگ، نگاه کلان‌تری به فعالیت‌های کل مجموعه دارد و می‌تواند در جابه‌جایی و تخصیص منابع، نگاهی سیستمی‌تر و استراتژیک‌تر داشته باشد.

شاید یکی از بهترین‌ نمونه‌های این نوع هلدینگ‌ها در سطح جهان، شرکت آلفابت باشد که در گوگل ریشه دارد؛ اما امروز مالک گوگل محسوب می‌شود و سایر فعالیت‌ها را هم در قالب شرکت‌های مستقل مدیریت می‌کند.

اما همیشه‌ی شرکت‌های هلدینگ به این شیوه شکل نمی‌گیرند. گاهی شرکت‌های بزرگ به خاطر اهمیت استراتژیک برخی کسب و کارها، با خرید سهام، کنترل مدیریتی آن شرکت‌ها را در اختیار می‌گیرند.

هم‌چنین هلدینگ‌های تخصصی هم وجود دارند که تا حدی به شرکت‌های سرمایه گذاری شبیه‌اند. آن‌ها در یک زمینه‌‌ی ویژه، دانش تخصصی دارند و اگر به نتیجه برسند که پتانسیل یک شرکت بالا و قدرت مدیریتی آن ضعیف است، آن را وارد هلدینگ خود می‌کنند و پس از ایجاد تحول در شرکت، سهام آن را واگذار می‌کنند.

البته ما به انگیزه‌های مشروع و اخلاقی و حرفه‌ای اشاره کردیم. اما فرار مالیاتی، جابجایی منابع مالی و پول‌های کثیف میان شرکت‌ها و نیز اخذ تسهیلات ویژه می‌توانند انگیزه‌های دیگری باشند که افرادی را به ثبت شرکت در قالب هلدینگ تشویق می‌کنند.

شرکت های هلدینگ در بازار بورس ایران

در حال حاضر شرکت‌های هلدینگ متعددی در بازار بورس کشور فعال هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه سرمایه و صنعت غدیر
  • سرمایه گذاری دارویی تأمین
  • سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
  • گروه سرمایه گذاری سایپا
  • گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

فهرست کامل شرکت‌های هلدینگ پذیرفته شده در بورس را می‌توانید در سایت سازمان بورس ببینید.

البته واضح است که قرار نیست حتماً یک شرکت هلدینگ در بازار بورس فعال باشد. اما از آن‌جا که شرکت‌های بورسی ملزم به ارائه‌ی گزارش‌های شفاف‌سازی متعدد هستند، پیگیری گزارش‌های این نوع شرکت‌ها می‌تواند نقطه‌ی‌ آغاز خوبی برای آشنایی بیشتر با فضای هلدینگ‌ها باشد.

ضمناً می‌توانید با دانلود نمونه اساسنامه شرکت هلدینگ پیشنهادی سازمان بورس، کمی بیشتر با فضای این شرکت‌ها آشنا شوید:

دانلود نمونه اساسنامه شرکت هلدینگ سهامی خاص (فایل PDF)

دانلود نمونه اساسنامه شرکت هلدینگ سهامی عام (فایل PDF)

معادل فارسی هلدینگ

بسته به این‌که در چه فضایی فعالیت کنید و اصطلاح هلدینگ را برای چه مخاطبی به کار ببرید، معادل فارسی آن می‌تواند متفاوت باشد.

مثلاً با مراجعه به سایت سازمان بورس می‌بینید که این شرکت، شرکت هلدینگ و شرکت مادر را به عنوان مترادف به‌کار برده است (+).

اما این را هم باید به خاطر داشته باشیم که برای شرکت مادر در زبان انگلیسی اصطلاحِ مستقلِ Parent Company وجود دارد و دقیق‌تر این است که شرکت مادر را برای مجموعه‌ای به کار ببریم که تقریباً تمام مالکیت شرکت زیرمجموعه را در اختیار دارد. در چنین حالتی، به شرکت زیرمجموعه‌ هم، شرکت تابعه یا Subsidiary Company گفته می‌شود.

ضمناً کسانی که اصطلاح شرکت مادر را به عنوان معادل هلدینگ به کار می‌برند، برای هلدینگ تخصصی هم از اصطلاح شرکت مادر تخصصی استفاده می‌کنند.

استراتژیست‌ها و علاقه‌مندان به مدیریت استراتژیک، گاهی از اصطلاح بنگاه (Firm) برای اشاره به هلدینگ‌هایی که کسب و کارهای متعدد را در اختیار دارند استفاده می‌کنند (در واقع Firm را مجموعه‌ای از Business‌ها در نظر می‌گیرند).

البته این را می‌دانیم که اقتصاد‌دان‌ها، بنگاه را به معنای بسیار گسترده‌تری به‌کار می‌برند و حتی کسب و کاری در مقیاس یک نانوایی کوچک را هم بنگاه اقتصادی در نظر می‌گیرند.

اما فراموش نکنید که همه‌ی این نام‌گذاری‌ها قراردادی هستند و معیارهای کاملاً عینی و صلب در این زمینه وجود ندارد. نه می‌توانیم بین نفوذ و کنترل مرز قطعی تعریف کنیم و نه میان سرمایه‌گذاری و هولدینگ.

چون حتی یک شرکت سرمایه‌گذاری که سهامش کمتر از نفوذ مستقیم در شرکت است، می‌‌تواند با مدیریت عرضه و تقاضای سهم یک شرکت، مدیران آن را تا حدی تحت فشار قرار دهد.

بگذریم از این‌که بسیاری از شرکت هایی که خود را شرکت سرمایه گذاری می‌نامند، واقعاً سهامی در حد هلدینگ و کنترل در شرکت‌های مختلف خریداری می‌کنند.

بنابراین بهترین روش این است که وقتی از این اصطلاحات استفاده می‌کنیم، به مخاطب بگوییم که چه تعریفی در ذهن داریم و آن‌ها را به چه معنایی به‌کار می‌بریم.

و البته به یاد داشته باشیم که هلدینگ همیشه به ساختاری متشکل از رابطه‌ی چند شخصیت حقوقی مستقل اشاره دارد و یک شرکت منفرد، هر چقدر هم که فعالیت‌های متنوعی را درون خود سامان داده باشد، نمی‌تواند خود را هلدینگ بنامد.

 

منبع : متمم

ساتال